Administrativ medarbejder med flair for tal

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du erfaring inden for bogføring samt kontrol af indkøb og rejser, og ønsker du at blive en del af Danmarks Tekniske Universitet? Så er det måske dig vi leder efter!

Stillingen

Danmarks Tekniske Universitet er på en ny rejse og søger dig der har blik for optimering og digitalisering af regnskabsprocesser. Du bliver en del af et stærkt team, hvor du vil blive ansvarlig for at udføre de daglige bogførings- og kontrolopgaver i deres nye økonomisystem Oracle Cloud.

Support i tæt dialog med DTU’s institutter og økonomisektioner
Med reference til teamlederen for Team Kreditor og Bogføring, arbejder du tæt sammen med kollegaerne om servicering og rådgivning af institutter og økonomisektioner i spørgsmål om fakturabehandling og ordreudarbejdelse. Da vi arbejder med løbende procesoptimering, vil du også blive inddraget i udvikling og forbedring indenfor dit arbejdsområde.

Dine opgaver vil derudover blandt andre være:

· Matchning af ordrer og fakturaer.

· Kontering og bogføring af leverandørfakturaer.

· Klargøring af revisionsmateriale.

· Support til rekvirenter om retningslinjer og processer

· Optimering af fakturaprocessen

Din profil

Regnskabsmæssig eller administrativ baggrund og gode kommunikative evner
Du er måske uddannet indenfor regnskab eller administration, har erfaring med bogholderi eller fakturabehandling, er struktureret samt har et skarpt fokus på detaljen. Du arbejder effektivt, selvstændigt og koncentreret med fokus på kvalitet og det fælles ansvar for at lykkes som team.

Derudover forestiller vi os, at du kan nikke genkendende til at:

· Være stærk inden for administration.

· Er IT-mæssigt godt kørende og er fortrolig med Excel og Office-pakken.

· Engageret og proaktiv med en positiv tilgang til dagens udfordringer.

Det vil være en fordel hvis du kender til Oracle Cloud.

Herudover er det et krav, at du skriver og taler dansk samt kan kommunikere på engelsk, da en del af DTU's ansatte og samarbejdspartnere er udenlandske.

Hvad tilbyder vi dig?
Vi tilbyder dig et fagligt spændende og udfordrende arbejdsmiljø med høj fokus på kvalitet. Du bliver en del af en afdeling i udvikling, der går forrest i forhold til at sikre ansvarlig anvendelse af DTU’s midler og korrekt registrering af indkøb. Samarbejdet i teamet og i afdelingen sker i en uformel omgangstone, hvor vi lægger vægt på sparring og dialog, og på at alle bidrager til den fælles opgaveløsning. Vi har flekstid og tilbyder muligheder for hjemmearbejdsdage, hvor det arbejdsmæssigt giver mening, og videreudvikling af dine faglige kompetencer.

Praktisk

Der er tale om et fuldtidsvikariat med opstart hurtigst muligt.

Varigheden vil være frem til 15/1-2024.

Arbejdslokationen er i Lyngby med mulighed for hjemmearbejde efter endt oplæring.

Arbejdstiden er inden for normal kontortid.

Løn: Efter kvalifikationer.

Moment varetager første del af ansættelsesprocessen, hvorefter der afholdes samtaler hos DTU.

Vi ser frem til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://mit.moment.dk/jobopslag/vis?no=184772&pk_vid=5d7f879eff0b220c168612297919fd84

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5848347

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet