Aktivitetsmedarbejder – 1 års vikariat

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kunne du tænke dig at være med til at forebygge ensomhed og øge livskvaliteten for kommunens ældre borgere?

Har du tanker om at skulle uddanne dig indenfor området og vil snuse mere til det, eller vil du prøve kræfter med området i en periode, så skal du læse videre.

På kommunens tre aktivitetscentre, gør vi dagligt en positiv forskel for de ældre. Vi har blik for, at borgerne trives, både fysisk, psykisk og socialt.

Når du kommer med på holdet, så er vi 9 aktivitetsmedarbejdere, der i hverdagene har aktivitetshold, motion og socialt samvær med ældre, hjemmeboende borgere.

Vi tænker din uddannelsesbaggrund kunne være social- og sundhedsassistent, pædagog eller lign. Men viden om den ældre borger og en stor interesse for aktiviteter for ældre, er det der tæller.

Hvordan vil din dag se ud hos os?
Du vil blive fast knyttet til aktivitetscenter Bredebo, men ville opleve at skulle hjælpe dine kollegaer på tværs.

Når du møder omkring kl. 8.30, vil der være tid til administrative og praktiske opgaver, såsom kontakt med samarbejdspartnere internt og eksternt.

Der er også et samarbejde med køkken og café.

Borgerne kommer ca. kl. 10.00 og så har du hold indtil frokost, hvor borgerne hjælpes ud i caféen og derefter holder du frokost med dine kollegaer.

Næste hold kommer og spiser og så er der hold igen om eftermiddagen.

Din arbejdsdag slutter ca. kl. 15.00.

Vi kan tilbyde dig:

  • En flok gode kollegaer, som er imødekommende og engagerede.
  • Et arbejdsklima, hvor der er plads til at prøve ideer af.
  • Fast arbejdstid på hverdage, primært i dagtimerne. Der kan forekomme aftenarbejde ved specielle arrangementer.
  • God introduktion til opgaverne

Du vil skulle referere til afdelingslederen for Aktivitet & Frivillighed.

Ansættelsen er på 30 timer/uge. Stillingen ønskes besat pr. 1/10-23.

Løn efter gældende overenskomst.

Er du blevet nysgerrig og vil høre mere om stillingen, kan du kontakte afdelingsleder Minnie Brixen på tlf 24958649 (kan ikke kontaktes i ugerne 29-30-31).

Ansøgningsfrist: 18. august 2023.

Samtaler forventes afholdt i uge 34 – torsdag den 24. august 2023.

Ansættelsesforhold
30 timer

Tiltrædelse
1. oktober 2023

Arbejdssted
Aktivitet og Frivillighed

I Lyngby-Taarbæk bliver du del af et stærkt fagligt fællesskab med høje ambitioner i en organisation med ca. 4.000 medarbejdere, der alle arbejder med det fælles mål – at skabe værdi for borgere og erhvervsliv. Vi lægger vægt på god ledelse, trivsel, faglige og personlige udviklingsmuligheder, kreativitet og nytænkning samt balance mellem arbejdsliv og fritidsliv. Vi ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejdere hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Lyngby-Taarbæk Kommune, Toftebæksvej 12, 2800 Kongens Lyngby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2298&ERId=83243

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5864575

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet