Driftskoordinator – DTU Campus Service

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi har travlt i DTU’s drift og søger derfor en kompetent driftskoordinator, der kan stå for opbygning af en D&V database, stå for mindre renoveringsopgaver samt hjælpe med den daglige drift af vores bygningsmasse. Du vil blive ansat i CAS Bygninger sammen med vores tømrer og malere. 

Jobbet
Du bliver en del af en velfungerende sektion med DTU’s brugere i centrum samt med fokus på høj faglighed. Sektionen er kendetegnet ved at have et stærkt socialt sammenhold og et fokus på trivsel.

DTU Campus Service er en moderne Facility Management organisation, der varetager drift, vedligehold og udvikling af DTU’s bygningsmasse, arealer og faciliteter. Som serviceorganisation for resten af DTU, prioriteres det at have et højt serviceniveau og en god kommunikation med brugere, studerende og kolleger. 

Som driftskoordinator vil du få en central rolle med kontakt til mange brugere, studerende, kolleger og lejere på DTU. Du vil få ansvaret for at planlægge drift og vedligehold for den samlede bygningsmasse på Lyngby campus samt opbygge en database hertil. 

Derudover vil du blive involveret i større byggeprojekter, hvor du faglig bidrager med din viden og en opfølgning gennem hele byggesagen – helt frem til aflevering og overdragelse til drift. 

Arbejdsopgaverne, som skal administreres/koordineres, varierer fra fejlmeldinger som løbende indrapporteres fra brugerne, til styring af mindre renoveringsopgaver samt udføre ind- og fraflytningssyn.

Du bliver en del af en sektion, som består af 4 tømrer/snedkere, 3 malere, 1 servicemedarbejder samt administrativt personale.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. bestå af:

  • Opbygning af D&V plan for bl.a. klimaskærm
  • Koordinering og tilbudsindhentning af mindre renoveringsopgaver 
  • Koordinering og håndtering af fejlmeldinger
  • Udføre KS samt deltage i projektgennemgange på større nybyg-projekter
  • Udføre ind- og fraflytningssyn
  • Oprette og vedligeholde serviceaftaler
  • Løsning af alsidige ad-hoc opgaver

Vores forventninger til dig
Vi forventer at du:

  • er uddannet projektleder eller tømrer, med flair for og et ønske om projektledelse 
  • har mindst 10 års erfaring som projektleder eller tømrer
  • kan arbejde selvstændigt, effektivt og organiseret 
  • har et smittende humør og bidrager positivt til at skabe et godt arbejdsmiljø
  • er opmærksom omkring sikkerhed på arbejdspladsen 
  • er udadvendt og serviceminded og er villig til at hjælpe ansatte, studerende og kollegaer 
  • er fortrolig med brug af it som arbejds- og styringsværktøj, heriblandt Dalux
  • har kørekort B

Det er vigtigt, at du har en struktureret og metodisk tilgang til dine opgaver, og at du kan lide at have styr på tingene og overholde deadlines. Tilsvarende er det vigtigt, at du kan foretrækker at samarbejde med andre, og at du bruger dine relationer og åbne tilgang til kolleger til at komme i mål med dine opgaver og finde de bedste løsninger.

Hvad tilbyder vi dig
En arbejdsplads i udvikling med gode kollegaer og god variation i opgaverne. Stor indflydelse på tilrettelæggelsen af dit eget arbejde, mulighed for fleksibel arbejdstid samt gode muligheder for faglig og personlig kompetenceudvikling.

Med placering i sektionen CAS Bygninger, med reference til sektionslederen, bliver du tæt forbundet med resten af driften i CAS. 

Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst i Staten i henhold til OAO-S-fællesoverenskomsten og organisationsaftale for Håndværkere og teknikere eller anden relevant overenskomst. 

Din arbejdsplads vil være på DTU Lyngby Campus.

Ansøgning og kontakt
Vi skal modtage din online ansøgning senest den 15. juli 2023 .  Åbn linket "Ansøg nu", hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter motiveret ansøgning, CV og eksamensbeviser. 

Ønsker du flere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionsleder for CAS Bygninger, Kristian Steensby på 9351 1890, krste@dtu.dk

Ansøgninger modtaget efter ansøgningsfristens udløb tages ikke i betragtning.

Alle interesserede uanset alder, køn, handicap, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, opfordres til at søge stillingen.

DTU Campus Service
Med ca. 200 ansatte er Campus Service én af DTU’s 8 teknisk administrative koncernstabe. Campus Service har til formål at udvikle, drive og vedligeholde DTU’s bygningsmasse, arealer og faciliteter, samt varetage indvendig vedligehold og tilsyn med de derudover lejede DTU arealer og faciliteter. Målet for Campus Services virksomhed er, at DTU’s bygninger, omgivelser og faciliteter er attraktive for de ansatte og studerende, men også at borgere, virksomheder og lokalsamfund anser DTU og DTU’s faciliteter som et aktiv, man meget gerne benytter og samarbejder med.

Teknologi for mennesker
DTU udvikler teknologi for mennesker. Med vores forskning og uddannelser i international topklasse er vi med til at skabe en bedre verden, og vi bidrager til løsningen af de globale udfordringer formuleret i FN’s 17 verdensmål for en bæredygtig udvikling. H.C. Ørsted grundlagde DTU i 1829 med en klar mission om at udvikle og nyttiggøre naturvidenskab og teknisk videnskab til gavn for samfundet. Den mission lever den dag i dag. DTU har 13.500 studerende og 6.000 ansatte. Vi arbejder i en international atmosfære og har et inkluderende, udviklende og uformelt arbejdsmiljø. DTU har campusser i hele Danmark og i Grønland og samarbejder med de bedste universiteter verden over.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Danmarks Tekniske Universitet, Anker Engelunds Vej, 2800 Kongens Lyngby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://efzu.fa.em2.oraclecloud.com/hcmUI/CandidateExperience/da/sites/CX_1/job/2049

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5864697

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet