Generalist til koordinering af udbud, kontrakter og ressourcer i stort it-udviklingsprogram

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du god til at bevare overblikket, skabe struktur og indgå i dialog med mange mennesker og fagligheder? Har du gode koordineringsevner og lyst til at indgå i et dynamisk stabskontor for et stort og komplekst it-udviklingsprogram med storpolitisk bevågenhed? Så vil vi meget gerne have dig med på holdet.

Vi søger en ny kollega, der i tæt dialog med programmets ledelse, kan holde styr på ressourcer, udbud og eksterne leverandører. Vores kontor ’PMO Boligprogram’ er et stabskontor med ansvar for at sikre, at ledelsen har overblik over implementeringen af Boligprogrammet, som er et stort offentligt it-program, der skal etablere en ny samlet it-løsning for den fremtidige boligbeskatning

Bliv en del af et serviceorienteret og dynamisk programkontor
Dine primære opgaver bliver, i samarbejde med erfarne kolleger, at styre og koordinere Boligprogrammets udbud, kontrakter og ressourcer på IT-konsulentområdet og bidrage til styringen af programmets leverandører. Du bliver programmets bindeled til styrelsens centrale udbudskontor, som har ansvaret for den juridiske rådgivning og for gennemførelsen af selve udbudsprocesserne. Endvidere bliver du et vigtigt bindeled til programledelsen og programmets kontorchefer, som du skal hjælpe med at sikre, at programmet har det nødvendige ressourceoverblik og de rette ressourcer til rådighed.

Dine primære opgaver vil være at:

  • Koordinere udbud, modtage bestillinger på udbud, udarbejde udbudsplaner og prioriteringer.
  • Indgå i dialog med udbudskontoret om konkrete udbud og bistå med udarbejdelse af udbudsmateriale og kontraktgrundlag.
  • Sikre overblik over programmets indgåede kontrakter og være ansvarlig for kontraktstyringen.
  • Bidrage til leverandørstyring på udviklingsaktiviteterne i programmet sammen med programmets Contract Manager og dermed sikre gennemsigtighed, gode rammer for leverandørdialog og muligheden for at agere proaktivt.
  • Bistå med planlægning, mobilisering og onboarding af nye eksterne ressourcer.
Du får en stor kontaktflade, både til programmets medarbejdere, leverandører samt den øvrige organisation. Og da der med sikkerhed vil opstå nye opgaver, vil der derfor være rig mulighed for læring og kompetenceudvikling samt for at sætte dit eget præg på opgaverne. Du vil opbygge kompetencer til at arbejde med contract management/udbud og få indsigt i, hvordan et stort it-program styres.

Om dig
Vi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse og muligvis erfaring med rollen som udbudskoordinator - eller med SKI-aftaler, rammeaftaler og lignende -men du kan også være nyuddannet med interesse for udbudsområdet. Vi sørger for, at du får en grundig indføring i dine nye arbejdsopgaver.

Det vigtigste er, at du er motiveret, arbejder struktureret og er god til at holde overblik. Du skal både kunne arbejde selvstændigt og indgå i et tværgående samarbejde. I dit daglige arbejde vil du få en bred kontaktflade både internt i programmet og eksternt i resten af organisationen, og derfor er det vigtigt, at du trives med at være opsøgende, opbygge netværk og er god til at kommunikere. Du formår også at håndtere mange interessenter, der til tider har modstridende roller og ønsker.

Som person har du et stort drive, og du trives med at arbejde i en omskiftelig hverdag, hvor to dage sjældent er ens.

Din nye arbejdsplads
I PMO Boligprogram lægger vi vægt på, at vi udvikler os fagligt og at det samtidig skal være sjovt at være på arbejde. Det sikrer vi blandt andet ved at være nysgerrige på hinandens arbejdsopgaver og vi bidrager til løsninger på tværs af funktioner. Der er gode muligheder for at arbejde selvstændigt og samtidig sparre med kolleger, når der er behov. Vi er et resultatorienteret og ambitiøst kontor, som sikrer at vi kommer i mål, mens vi udfordrer rammer og målsætninger. Samtidig har dine nye kolleger let til grin og humoren er en trofast følgesvend i hverdagen.

Din nye kollega Michael siger det sådan:

Jeg var imponeret over den introduktion, jeg fik, da jeg startede i Boligprogrammet. Med en fast wing-man kom jeg hurtigt i gang med at løse opgaver selvstændigt og kunne bidrage til programmets fremdrift. Kontoret er karakteriseret ved, at vi er ambitiøse med vores leverancer og at vi ofte byder ind med løsninger andre steder i programmet. Det giver en god varieret hverdag. ”

Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest 6. august. Vi gør opmærksom på at dette er en genopslag.

Der kan indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet.

Tiltrædelse snarest muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef for PMO Boligprogram Niels Christian Markvard Kjærsgaard på telefon 72 37 92 82 eller Contract Manager Line Lysbeck Hein-Nielsen på telefon 72 37 50 65 fra uge 31.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner, og dit arbejdssted er Nybrovej 110, 2800 Kongens Lyngby.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Kongens Lyngby, Nybrovej 110, Nybrovej 110, 2800 Kongens Lyngby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170773&DepartmentId=9414&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5875291

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet