BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du gerne arbejde i en organisation, hvor bæredygtighed og ansvarlig brug af havets levende ressourcer er i fokus? På Institut for Akvatiske Ressourcer søger vi en dynamisk og bredt interesseret koordinator til Ledelsessekretariatet. Opgaverne spænder fra strategisk planlægning, udarbejdelse af diverse rapporteringer til ledelsen i et dynamisk og komplekst forskningsinstitut, til praktiske opgaver såsom mødeplanlægning og afrapportering.
Stillingen er tilknyttet instituttets Ledelsessekretariat. Sekretariatet er et centralt knudepunkt i forhold til koordinering af interne drifts- og udviklingsopgaver samt kontakt og tæt samarbejde med de øvrige administrative og faglige støttefunktioner, både internt på instituttet og med DTU’s centrale administrative enheder, samt instituttets forskningsenheder. Du vil være en central spiller og være helt tæt på hvor beslutningerne træffes.
Ansvar og opgaver
Dine hovedopgaver er understøttelse af instituttets direktør og direktion med udarbejdelse af notater, strategiske dokumenter, varetagelse af ledermøder og diverse øvrige mødefora, både internt og eksternt. Det kræver en struktureret tilgang og evnen til at bevare et godt overblik, også i hektiske situationer.
De primære arbejdsopgaver inkluderer
- Planlægning, koordinering og aflevering af instituttets strategiske planer, handlingsplaner og årsrapporter.
- Løbende opfølgning på aftalte handlinger fra både langsigtede strategiske planer og den årlige handlingsplan.
- Planlægning af direktionsmøder, ledergruppemøder, møder med Advisory Board og lokale samarbejdsudvalg, inkl. udarbejdelse af dagsorden, materiale, praktisk mødeplanlægning og referat.
- Koordinering af større strategiske opgaver, såsom instituttets forskningsevaluering.
- Koordinering og udførelse af fortegnelser og tjeklister for aktiviteter, der indeholder persondata i henhold til GDPR-forordningen.
- Ad hoc-opgaver i Ledelsessekretariatet og for institutdirektøren, administrationschefen, direktionen og ledergruppen.
- Kommunikation og koordinering med centrale afdelinger på DTU.
- Udarbejdelse af informationsmateriale fra ledelsen til instituttets medarbejdere.
- Koordinering og planlægning af eksterne besøg.
Vores forventninger til dig
- Du har erfaring fra en lignende stilling med ledelsesbetjening, gerne i en offentlig styret organisation eller sekretariat.
- Du har gode samarbejdsevner og kan samarbejde med alle, lige fra dedikerede og kompetente fagpersoner til direktion og ledergruppe samt eksterne interessenter.
- Du er hurtig til at sætte dig ind i nye områder og komplekse problemstillinger.
- Du arbejder selvstændigt og sikrer leverancer i henhold til deadlines.
- Du kan se mening i arbejdet med en strategisk indsats, men også med de mere praktiske opgaver.
- Du bevarer overblikket i en dynamisk hverdag, hvor opgaverne er multifacetterede.
- Du er struktureret, men også gerne kreativ i din tilgang til opgaveløsning.
- Du har gode kommunikationsevner og mestrer dansk og engelsk på højt niveau, både i skrift og tale.
- Du er en erfaren bruger af Office-pakken.
Du vil blive en del af Ledelsessekretariatet som består af ca. 10 medarbejdere med forskellige arbejdsopgaver og kompetencer, som prioriterer trivsel og arbejdsglæde højt, og som arbejder tæt sammen med de andre sekretariater på instituttet, samt vores videnskabelige og tekniske personale.
Vi tilbyder
En fuldtidsstilling i et spændende og afvekslende job med høj fleksibilitet, gode fysiske arbejdsforhold og mulighed for at sætte dit eget præg på opgaverne alt efter kvalifikationer. Du vil blive en del af et institut, der bugner af gode ideer og dedikerede og dygtige medarbejdere, og som er international førende ift. arbejdet med bæredygtighed og ansvarlig brug af havets levende ressourcer. Åbenhed, samarbejde og holdånd på tværs af alder, køn, nationalitet, uddannelse og stilling er en vigtig forudsætning for den daglige trivsel på vores arbejdsplads.
Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomsten for Akademikere i Staten (AC) eller OAO-S-fællesoverenskomsten og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK/Stat) indgået med Finansministeriet.
Stillingen er på 37 timer/uge, og ønskes besat snarest muligt. Aflønning vil ske afhængig af uddannelsesmæssig baggrund samt kvalifikationer.
Ansøgning og kontakt
Vi skal modtage din online ansøgning senest 30. maj 2023
. Åbn linket 'Ansøg nu, udfyld ansøgningsformular samt vedhæft ansøgning, C.V. og eksamensbeviser.
Ansøgninger modtaget efter ansøgningsfristens udløb tages ikke i betragtning.
Der afholdes indledende samtaler torsdag d. 8/6-23 samt mandag d. 12/6-23.
Ønsker du flere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Lene Aagaard Lindebjerg på 6161 3995.
Alle interesserede uanset alder, køn, handicap, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, opfordres til at søge stillingen.
Teknologi for mennesker
DTU udvikler teknologi for mennesker. Med vores forskning og uddannelser i international topklasse er vi med til at skabe en bedre verden, og vi bidrager til løsningen af de globale udfordringer formuleret i FN’s 17 verdensmål for en bæredygtig udvikling. H.C. Ørsted grundlagde DTU i 1829 med en klar mission om at udvikle og nyttiggøre naturvidenskab og teknisk videnskab til gavn for samfundet. Den mission lever den dag i dag. DTU har 13.500 studerende og 6.000 ansatte. Vi arbejder i en international atmosfære og har et inkluderende, udviklende og uformelt arbejdsmiljø. DTU har campusser i hele Danmark og i Grønland og samarbejder med de bedste universiteter verden over.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rudersdal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Danmarks Tekniske Universitet, Anker Engelunds Vej, 2800 Kongens Lyngby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-05-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://efzu.fa.em2.oraclecloud.com/hcmUI/CandidateExperience/da/sites/CX_1/job/1487
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5839392