Studentermedhjælper til Product Management på stor og spændende it-arbejdsplads

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kunne du tænke dig et super spændende studiejob, hvor du får mulighed for at få indsigt i it-styring i et stort komplekst it-program med politisk bevågenhed? Ejendomsvurderingsprogrammet er i fuld gang og vi mangler en dygtig student, som kan hjælpe os med at holde styr på trådende i Produkt Management.

Udsigt til spændende opgaver som studentermedhjælper i PM
Teamet Product Management varetager den samlede styring og koordinering i relation til kravstillelse og fremdrift af ejendomsvurderingsprogrammet (ICE). En af nøgleopgaverne omfatter understøttelse af kravstillelsen, hvilket omfatter styring, procesoptimering og løbende rapportering på fremdrift. Ejendomsvurderingsprogrammet, ICE, leveres af Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, som er en højt specialiseret offentlig it-organisation med over 1.000 kolleger, der varetager udvikling og drift af systemporteføljen i Skatteforvaltningen.

Om stillingen
Product Management har brug for en dygtig student som kan hjælpe os med håndtering af de mange løbende spørgsmål fra teams, ledelsen og vores kunder. Som studentermedhjælper hos vil du bistå teamets medarbejdere med forskelligartede opgaver bl.a.:

  • Håndtering af udtræk og analyser af fremdrift på kravstillelsen og fejlrettelser samt journalisering og opfølgning
  • Kommunikation, fx udarbejdelse af fællesmails og slides
  • Dataudtræk, udarbejdelse af dashboards og fremdriftsrapportering i bl.a. VersionOne og Excel, der støtter op om rapportering og styring på området
  • Udtræk og foranalyser på indstillinger til ledelsen
  • Mødebooking og -planlægning i øvrigt, herunder forberedelse af mødemateriale
Derudover vil du løbende få andre opgaver, fx at bistå med udarbejdelse af mindre statistiske opgaver, analyser på tværs af udviklingen, afklaring af spørgsmål fra teams og praktisk hjælp mv.

Om dig
Vi lægget vægt på, at du er i gang med en videregående uddannelse, fx med fokus på IT, projektledelse, proces- og forretningsforståelse. Du er god til at kommunikere med mennesker på tværs af fagligheder – både på skrift og i tale. Du arbejder struktureret, systematisk og selvstændigt og så er du initiativrig, ansvarsbevidst og servicemindet. Du har et godt kendskab til Microsoft Office – herunder Excel. Kendskab til agile projektstyrings værktøjer og virksomhedswiki er en fordel, men ikke et krav. Desuden har du et godt humør der smitter og en god portion gå-på-mod.

Endelig ser du dit job hos os som en trænings- og læringsbane, hvor du sammen med os er engageret i din egen læring og faglige udvikling. Der er gode muligheder for at kickstarte din karriere i UFST efter endt studie.

Vi tilbyder søde kolleger, høj faglighed og mulighed for at du kan udvikle dig
Du vil blive en del af kontoret Produktstyring ICE, hvor vi er ca. 30 medarbejdere (interne og eksterne). I Product Management vil du få 4 dygtige kollegaer, der altid står klar til at give en hjælpende hånd. Vi kan tilbyde et varieret og udfordrende job med mulighed for at arbejde selvstændigt og udvikle dig i et stærkt fagligt miljø med gode kolleger. Vi har en uformel omgangstone og jobbet tilbyder rig mulighed for at møde kolleger på tværs af huset. I Product Management ser vi vores daglige sparring medarbejdere imellem som en forudsætning for at skabe gode løsninger.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og relevante dokumenter bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest 23. august 2023. Vi holder samtaler i uge 34 og 35.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte specialkonsulent Ninni Gustavsen på 72373875 eller kontorchef Katja Prause på 72375373.

Arbejdstiden er gennemsnitlig 15-20 timer om ugen med mulighed for fleksibilitet i eksamensperioder.

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation – Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest.

Tiltrædelse vil være den 1. oktober 2023 eller efter aftale.

Arbejdsstedet er Nybrovej 116, 2800 Kongens Lyngby.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Kongens Lyngby, Nybrovej 116, Nybrovej 116, 2800 Kongens Lyngby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=171262&DepartmentId=9414&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5886527

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet